Hoe kan ik mijn piemel groter krijgen ?

Als hij stijf is dan is hij maar 7 cm. Wat te doen ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
9.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en een grassprietje kietelt harder dan een boomstam
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whahahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik stuur je wel ff een foto van mezelf ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jij me je e-mail adres geeft, dan stuur ik wel enkele mailtjes naar je door waarin je informatie kunt vinden over het vergroten van je slagzwaard....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou ook naar bed kunnen gaan met vrouwen met kleinere vagina's.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eerst op lengte trekken en dan op dikte rollen
werkt 100% succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ de mods. waarom mn antwoord naar de reacties gedaan?? dit is een serieus antwoord!! als hij een foto van mij ziet schiet zo de lengte in....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit kun je toch niet menen, naatje?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stuur maar door naatje, dan kan mijn deskundige oordeel geven ;-)

Antwoorden (5)

Een medische ingreep is mogelijk, maar of je daar veel mee wint... ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Techniek gebruiken. Dat is punt een. Ten tweede denk ik dat je wellicht nog jong bent. Dat betekend dat eea zowieso nog groeit.

Verder zijn er allerlei machines die claimen te helpen bij groei stimulatie. Ben ik zelf tijfelachtig over of dat werkt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je penis is precies zo lang als hij dik is.
misschien verzwaren.
en als je puber bent. nog even gedult.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt aan je leeftijd. Als je jonger bent dan 19 jaar is er nog niet veel over te zeggen. Je bent immers nog in de groei. Veel jongens maken zich zorgen om het formaat, terwijl het de meeste meisjes niet veel kan schelen.

Ik denk dat een groot deel van de twijfel komt door de beelden van pornoacteurs (met flinke formaten), die - makkelijker dan vroeger - ook tot jonge kijkers doordringen. Maar die beelden zijn niet representatief. Daarnaast zullen puberjongens sneller opscheppen over de grootte.

De gemiddelde lengte van een volwassen penis ligt tussen de 11 en 21 cm. Je zit daar net iets onder, maar we hebben het dan wel over 4 cm. Het gemiddelde ligt op +/- 15 cm.

Ik kan geen medisch advies geven, omdat je hiervoor echt naar je huisarts moet gaan. Ik kan alleen de goedbedoelde raad geven om niet in te gaan op allerhande advertenties van pillen in te gaan, of te experimenteren met machines die de penis zouden vergroten door deze op te rekken. Zonder medische begeleiding is dit niet risicoloos. Bedenk dat de meeste aanhangers van methodes te vinden zijn op sites die de apparaten en pillen verkopen!

Samenvattend (na een uurtje googlen):

Een medische operatie zal doorgaans bestaan uit het doorsnijden van bindweefselbanden in de buik waaraan de penis vast zit. De penis komt dan iets naar voren en er wordt zo 3-4 cm groter. Die operatie is niet zonder risico en wordt niet zonder meer uitgevoerd.

Om de penis dikker te maken kan een chirurg vetcellen inspuiten die ze elders uit het lichaam halen. Doordat de vetcellen nergens worden vastgehouden is de kans groot dat ze gaan klonteren.

Er zijn methoden om gewichten aan de penis te hangen. Hiermee wordt de huid welliswaar opgerekt, maar of het resultaat er ook beter van wordt betwijfel ik. Vergelijk het maar eens met stammen die enorme gewichten aan de oren hangen. Het rekt op, maar mooi is het niet.

Een vacuumpomp wordt wel aangeraden in advertenties, maar zijn eigenlijk bedoeld voor erectieproblemen omdat het bloed tijdelijk in de penis wordt getrokken.

Penisstrechers zijn apparaten waarmee je een soort fitnes doet (je verzint het niet). Aanhangers zijn vooral te vinden op sites die ze verkopen en daarmee onbetrouwbaar.

Je kunt het ook cosmetisch aanpakken. Een strakke buik (buikspieren trainen) en kort scheren zorgen voor een optisch effect. Heel veilig en ik denk dat vrouwen liever een man zien met een strakke buik dan een dikke buik met korte penis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Zo ongeveer de eerste die inziet dat het misschien nog wel eens een serieus probleem kan zijn, althans zo wordt ervaren door vraagsteller. Hoewel sommige van de opmerkingen hiervoor zeker geestig zijn zal dat het zelfvertrouwen van de vraagsteller niet ten goede komen.
bij postorder bedrijven liggen waarschijnlijk massa`s van die pompjes, maar waarom zou je dat willen doen? je partner moet maar tevreden zijn met wat die krijgt, anders opzouten!