Hoe komt het dat mineshafter op mijn mac altijd crasht?

mijn mineshafter crasht altijd op mijn macbook air?hoe komt het?
Wil iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

dit probleem heb ik zelf ook gehad ik heb snow leopard en daar werkt het anders op.
dus volg deze link download de content en open het.
het is gewoon een mineshafter voor snow leopard.
https://drive.google.com/uc?export=download&id=0B-L3fpscVfnuQ1UyRGxPS283WDA
hij zegt wij kunnen niet scannen op virussen.
dan klik je op toch downloaden.
dan open je het .dmg bestand en zet je het waar je het wilt hebben.
dan open je het en na ongeveer 5-10 seconden start hij op als mineshafter
succes